موضوعات پیشنهادی جهت ارتباط با استارتاپ ها
| تاریخ ارسال: 1401/9/15 |
ردیف | گستره/حوزه | فهرست موضوعات قابل حل با کمک استارتاپ |
۱ | آلیاژ و مواد |
فناوری ساخت رینگ پیستون موتور دیزل |
۲ | دانش فنی و ایجاد پوشش های مقاوم به سایش در دمای بالا و دارای اصطکاک کم بر بستر آلومینیم | |
۳ | دانش فنی و ایجاد پوشش های مقاوم به سایش در دمای بالا ، بر بستر فولاد | |
۴ | دانش فنی و ایجاد کلاچ های صفحه ای فیبر کربنی بر بستر فولاد | |
۵ | دانش فنی و ساخت فیلتر های روغن با بستر الیاف | |
۶ | دانش فنی تغییر کاربری موتورهای موجود به وسیله مهندسی معکوس | |
۷ | کنترل | فناوری کنترل رینگ پیستون موتور دیزل |
۸ | استراتژی کنترل موتور های دیزل | |
۹ | استراتژی کنترلی موتور بنزینی پرخوران | |
۱۰ | کنترل انواع شیر های هدرولیک کارتریجی | |
۱۱ | طراحی و ساخت سیستم کنترل مانیتورینگ واترجت یا استفاده از میکرو کنترلر ARM | |
۱۲ | ساخت انواع شیر های هدرولیک کارتریجی | |
۱۳ | طراحی و ساخت برد درایور شیر برقی پروپرشنال | |
۱۴ | الکترومکانیک | دانش فنی و ساخت دینام های مگنتیک |
۱۵ | دانش فنی و ساخت کویل دوبل دارای دو تحریک همزمان | |
۱۶ | دانش فنی و ساخت گلانورهای تبدیل جریان متناوب سه فاز به جریان مستقیم ۱۲ ولت | |
۱۷ | سیالات |
دانش فنی و ساخت پمپ روغن طبقاتی موتور |
۱۸ | ارزیابی و بهبود افت جریانی مسیر های ورودی هوا و خروج دود موتور | |
۱۹ | دانش فنی تولید روغن موتور با قابلیت کاربرد همزمان در موتور و گیربکس | |
۲۰ | ارتعاشات و آکوستیک | برسی اثر ارتعاشات موتور و گیربکس بر اجزا سیستم رانش |
۲۱ | طراحی و ساخت کاهنده ارتعاشات در یاتاقان تراست هیدرودینامیکی | |
۲۲ | دانش و فناوری های نوین در حوزه پمپ جتهای دریایی | |
۲۳ | دانش فنی تعمیرات، نگهداری پیش گیرانه و پایش وضعیت کارکرد موتور دیزل به وسیله آنالیز صوت | |
۲۴ | دانش فنی عیب یابی سیستمهای دوار به روش آکوستیک عددی معکوس | |
۲۵ | بر هم کنش سیال و سازه | طراحی و ساخت آب بند های دینامیکی دو تکه فشار بالا |
۲۶ | اندازه گیری مستقیم مقاومت شناور در ابعاد یک به یک بدون استفاده از کرنش سنج (حصول مقاومت یا اندازه گیری تغییرات شتاب کنترل شده یا هر ایده دیگر ) | |
۲۷ | امکانسنجی استفاده از پروانه های با قابلیت تنظیم spp (قابل ذکر است که پره های جداشدنی از هاب و قابل تنظیم قبل از حرکت-کنترل هیدرولیکی مد نظر نمی باشد) |
دفعات مشاهده: 283 بار | دفعات چاپ: 55 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر